Buurtvereniging “ KLAVER 3” organiseert een

TONEELAVOND

op vrijdag 14 en zaterdag 15 maart 2014

Aanvang 20:00 uur in Verenigingsgebouw “de Griend” Havenstraat te HOEDEKENSKERKE

De toneelvereniging Baarland voert dan voor u op :

“Extra hulp op de eerste hulp”

Een Klucht in 3 bedrijven

Het stuk speelt zich af in de wachtruimte van een regionaal ziekenhuis. Dokter Hogebaum is een oude dokter die nogal vergeetachtig en verstrooid is. Hij gaat er mee stoppen, maar moet eerst nog even zijn opvolger inwerken.

Dan komt Joop van het uitzendbureau langs voor schoonmaakwerkzaamheden.

Echter dokter Hogebaum ziet hem per ongeluk voor zijn opvolger aan, wat tot bizarre situaties leidt.

Joop denkt al snel dat hij is ingehuurd als dokter en vindt dat eigenlijk wel interessant en doet dan ook zijn uiterste best. Maar waar is de echte nieuwe dokter en wat voor bezoekers komen er verder allemaal wel niet langs in het ziekenhuis? Zo is er Nella, die werkelijk alle kwaaltjes schijnt te hebben die er maar bestaan en komt Rebecca eerder in het ziekenhuis om een goede partij te schaken, dan dat ze werkelijk iets mankeert. Ook komt Roel langs met een zere duim, maar is dat de enige reden waarvoor hij langskomt? Gelukkig werken in het ziekenhuis ook de kordate hoofdzuster Joke en verpleegkundige Annie, maar of die de boel nog kunnen redden? Kom dus allemaal kijken en ontdek zelf hoe dit afloopt!

ROLVERDELING :

Dokter Hogebaum                                      : Leo Uitterhoeve

Joop Kleiduif                                             : Kees van Damme

Dokter Terpstra                                         : Vincent Franse

Directeur van Wal                                      : Jan van der Maden

Roel Buikstra                                             : Herman Hannewijk

Hoofdzuster Joke                                      : Jacqueline van Wingen

Verpleegster Annie                                    : Hanny Otte

Nella Duinoord                                          : Ans de Vriend

Rebecca Boom                                           : Natascha Geelen

AANVANG : 20:00 uur. Zaal open 19:30 uur.

Voorverkoop: Bij voorkeur via onze website :Klik hier om te reserveren

of telefonisch vanaf  14 Februari: P. Remmerts 0113-403940 na 18:00 uur.

ENTREE:     Volwassenen                   € 5,--

Kinderen t/m 14 jaar      € 2,50